OFERTA

Wszystkie metalowe elementy podgrzewaczy są wykonane z metali szlachetnych (niekorodujących). Grzałki które stosujemy pochodzą od największego polskiego producenta elementów grzejnych, ich żywotność wynosi 20000 godzin. Wszystkie produkowane przez Nas podgrzewacze wyposażone są w termostat bimetaliczny ograniczający temperaturę pracy do 80 stopni, oraz obudowę podłączoną do bolca uziemiającego. Takie zabezpieczenia gwarantują bezpieczne użytkowanie zarówno dla właściciela jak i elektroniki pojazdu. Ostatecznie dzięki sprzedaży bezpośredniej (bez pośredników) możemy zaoferować Państwu produkt o dużej trwałości i rozsądnej cenie.

Na nasze produkty udzielamy 3-letniej pisemnej gwarancji.

Korzyści wynikające z zastosowania podgrzewacza:

1) ułatwiony rozruch podgrzanego silnika (mniejsze opory tarcia, niższy pobór prądu przez rozrusznik, nie mordujemy akumulatora),

2) mniejsze zużycie silnika i paliwa, silnik szybciej osiąga optymalną temperaturę (krótszy czas pracy w warunkach niedostatecznego smarowania),

3) w przypadku aut na gaz możliwość bezpiecznego uruchamiania auta na gazie,

4) podgrzany wstępnie układ chłodzenia, natychmiast po rozruchu rozpoczyna ogrzewanie wnętrza,

5) łatwy montaż w pojeździe, nie ingerujemy w blok silnika, nie rozwiercamy termostatu i tym samym unikamy problemów ze szczelnością jakie często występują przy grzałkach montowanych w blok w starszych autach,

6) możliwy jest dowolny kierunek i kąt nachylenia podgrzewacza podczas montażu,

7) montaż odbywa się na dolnym wężu dużego obiegu układu chłodzenia, po zalaniu płynem chłodniczym nie ma możliwości zapowietrzenia podgrzewacza,

8) brak pompki tłoczącej zwiększa bezawaryjność podgrzewacza (pompka może się zblokować w czasie nieużywania w sezonie letnim, podobnie jak w instalacjach CO),

9) może być stale podłączony do zasilania i utrzymywać temperaturę silnika na poziomie 60 – 80 stopni.

Obecnie w naszej ofercie dostępne są podgrzewacze o aluminiowej spawanej obudowie (klasa PA38) i wymiennej grzałce ze stali nierdzewnej (klasa AISI316L).

Przepływowy podgrzewacz cieczy chłodzącej silnika spalinowego, służy do podgrzania silnika w okresie zimowym w celu łatwiejszego rozruchu. Podgrzewacz podgrzewa układ chłodzenia silnika do temperatury ok. 60 stopni w około 1 – 1,5 godziny (zazwyczaj 10-15 minut wystarcza do uruchomienia auta). Nadaję się do silników benzynowych oraz wysokoprężnych.

By sprawdzić jaki podgrzewacz pasuje do danego samochodu należy suwmiarką zmierzyć dolny wąż chłodnicy (zewnętrzna średnica węża) i odjąć 4 – 5mm. Otrzymamy wtedy wymaganą średnicę podgrzewacza.

Podgrzewacz należy zamontować na przewodzie gumowym łączącym dolne wyjście chłodnicy z blokiem silnika (montaż w dowolnej pozycji). Po zamontowaniu podgrzewacza należy bezwzględnie odpowietrzyć układ chłodzenia i przejechać samochodem kilka kilometrów. W innym przypadku podgrzewacz pracujący na sucho może ulec uszkodzeniu.

Nie trzeba go demontować latem, nie zaburza pracy silnika (bardzo mały opór przepływu, spirala układana wzdłuż).

Do podgrzewacza dołączone są szerokie opaski zaciskowe (10-12mm) potrzebne do montażu, instrukcja montażu oraz karta gwarancyjna.

Opcjonalnie można podgrzewacz podłączyć poprzez:

  • zegar sterujący, umożliwiający nastawienie czasu grzania
  • zewnętrzne zdalne gniazdko z pilotem, umożliwiające zdalne włączenie podgrzewacza
Średnica
[mm]
Moc[W]ModelDługość
obudowy[cm]
Długość
grzałki[cm]
Cena[PLN]
34200034x2000A2020230
34120034x1200A1115200
3480034x800A1111180
3450034x500A1111160